ליווי וארגון דיירים

מהי חברה מארגנת

חברת KR התחדשות עירונית מבצעת כבר שנים רבות פעילות של ליווי וארגון דיירים כחברה מארגנת עבור בעלי הדירות שמעוניינים לבצע הליך של התחדשות עירונית.

הצורך בחברה מארגנת

ברוב המקרים שאנו פוגשים את וועד הבניין או בכנס דיירים שאנו מקיימים ניתן לראות שהדיירים אינם מבינים מספיק בהליך מורכב זה של התחדשות עירונית  ולכן יש חשיבות רבה להיעזר בייעוץ של חברה מארגנת אשר מלווה את בעלי הדירות מהרגע הראשון ועד סיומו של כל פרויקט, עד קבלת המפתח וגם לתוך שנת הבדק.   אנו עוסקים בתחום זה כבר שנים רבות וצברנו בו ניסיון וידע רב.

לבדיקת התאמה לבניין שלכם:
צרו קשר עוד היום לייעוץ נכון ללא עלות וללא התחייבות

בשלב הראשון אנו מתאמים מפגש עם הדיירים כדי להסביר להם את ההתנהלות בכל אחת מהאופציות העומדות בפניהם. מבצעים בדיקות היתכנות הן הנדסיות והן פיננסיות ומיידעים את בעלי הדירות בשקיפות מלאה מהן התוצאות והאם בכלל קיימת כדאיות כלכלית לביצוע צעד זה או אחר.

אנחנו מעניקים לדיירים שקט נפשי, הם יודעים שאנחנו מייצגים אותם במלוא האחריות ובמלוא המקצועיות לאור העובדה שהם אינם מבינים בכך ומדובר בתהליך כה משמעותי שאין לבצע בו טעויות עקב חוסר ההבנה שלהם.

אנו רואים פרויקטים רבים שתקועים כמה שנים ולרוב אלו מתחמי בנינים שהדיירים שלהם החליטו לבצע מהלך של התחדשות עירונית לבד וללא חברה מארגנת דיירים. לכן אנו מציעים לכם לבצע מהלך זה באופן מקצועי באמצעות חברה מארגנת.

שלבים בביצוע התחדשות עירונית

לאחר שהדיירים מביעים את רצונם לקדם תהליך זה, אנו מסייעים בביצוע הפעולות הבאות:

  1. אם יש אפשרות לבצע את אחד המהלכים של פינוי ובינוי, אנו מכנסים את הדיירים ומעבירים להם את מלוא המידע לגבי התהליך ומהן מירב התמורות שהם יכולים לקבל.
  2. בחירת נציגות חזקה של הדיירים.
  3. הדיירים והנציגות חותמים על הסכם מול החברה המארגנת שהוא הסכם לא מחייב על פי הרגולציה.
  4. אנו מבצעים עם הנציגות  בחירה ומינוי עו"ד מקרקעין מומחה שיש לו מיומנות רבה בתחום ההתחדשות העירונית אשר ייצג את הדיירים בפן המשפטי.
  5. אנו מבצעים עם הנציגות בחירה של מפקח הנדסי מטעם הדיירים ואנשי מקצוע נוספים כמו שמאי מקרקעין, שילוו את הפרויקט מתחילתו ועד סופו.
  6. במקביל מבצעים מכרז בין כמה יזמים מובילים/ חברות קבלניות איכותיות, כדי לבחור את היזם שיבצע את הבנייה בפועל.
  7.  הכנת הסכם בין הדיירים ליזם, לאחר אישור הנסח על ידי עורך הדין של הדיירים ועורך הדין של היזם, כאשר כל אחד מהם שומר על האינטרסים של הלקוחות שלו.
  8. מבצעים כנס דיירים עבור כל הדיירים שבו נציג את כל הנתונים ואת התוכניות על ידי אדריכל הפרויקט, היזם ועורך הדין שיציג את ההסכם שעליו אמור כל אחד מהדיירים לחתום.
  9. טיפול ייחודי באוכלוסיות מיוחדות וגישור במקרים של סכסוכים בין דיירים/ גורמים שונים שמונעים את המשך התהליך.
  10. השלמת החתימות של כל הדיירים כגון: המשפחות הצעירות, הסרבנים, האוכלוסייה המבוגרת ובעלי המוגבלויות.
  11. הכנת תוכניות הנדסיות ואדריכליות על פי תנאי השטח.
  12. הגשת תוכניות לקבלת היתר בנייה מהרשות המקומית.
  13. עזרה ומתן פתרון לדיירים במציאת דירות להשכרה לקראת הפינוי בתקופת הבנייה.
  14. תחילת הריסה ובנייה של המבנה הישן.
  15. מתן עזרה לדיירים בתהליך החזרה לדירות החדשות וקבלת מפתח.
KR מנהלת התחדשות עירונית - מומחים בארגון וניהול דיירים

היתרונות של חברה מארגנת

אנו עובדי ומנהלי חברה מארגנת הדיירים רואים את כל הדברים דרך עיניהם של הדיירים ולכן אנו  מסייעים לכם בכל צורך מול כל השותפים לפרוייקט ולרבות מול הרשות המקומית.

עם השנים פיתחנו שיטות ייחודיות של סיוע לבני הגיל השלישי, לבעלי מוגבלויות, לאנשים שאינם דוברי עברית ועוד. בדרך יצירתית ונעימה אנחנו פותרים כל מחסום וזאת כדי לסלול את הדרך לקידום המיזם שהוא כל כך חשוב עבור הדיירים.

לבדיקת התאמה לבניין שלכם:
צרו קשר עוד היום לייעוץ נכון ללא עלות וללא התחייבות